Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké fotky, ale s tou saturací to přeháníte. Tohle je fakt příliš.

1 0
možnosti

Mne to nepripadá až tak prehnané, je to proste pán Herák, touto podľa vás saturáciou sa vymedzuje od ostatných blogerov, je to jednoducho jeho imidž.

Samozrejme karmaR^

1 0
možnosti

Pekne, sam jsem vyrostl na moravske strane Javoriny. No a ti “cesky bratia” su trosku dalej, az za Vysocinu:))

2 1
možnosti
Foto

R^ Velice pěkné fotografie. Zvláště dálkové pohledy do krajiny

2 0
možnosti

Hezké fotky. Připomínají mi místo, které jsem navštívil kdysi dávno, předloni jsem se ho ve svých toulkách téměř dotknul, ale na Velkou Javořinu jsem nedošel. Vaše fotky mi připomínají závazek, abych Velkou Javořinu opět navštívil a pocítil znovu tu místní i lidskou vzájemnost moravsko - slovenského pohraničí. Děkuji Vám.

2 0
možnosti
Foto

I65v81a13n 72M49a51r50e28k

3. 12. 2018 20:48

Karma Denis. R^ Javorinu aj Vršatec pozerám každý deň z jedného miesta pár metrov za domom . R^

2 0
možnosti
Foto

Javorina i Vršatec sú krásne miesta

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS