Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Strážovské vrchy - Malý okruh bicykel

Tento krát si dáme Strážovské vrchy a nabudúce zahraničia. Samozrejme, ak bude počasie za a nie proti ako tento týždeň.   

V sobotu som sa rozhodol, že pôjdem pozrieť Strážovské vrchy na bicykli, ale popravde ešte v piatok o pol noci som nevedel kam pôjdem. Môj prvý plán bolo ísť do Čadce a potom do Poľska na Baraniu Góru, ale kedže boli cez týždeň silné dažde, musel som tento plán presunúť na inokedy.  Takže som sa nejako dostal ku Strážovským vrchom a že na bicykli zdolám najvyšší vrch Strážov.  Sobotu ráno som sa vláčikom odviezol do Trenčianskej Teplej a potom som už pokračoval na dvoch kolesách, ktoré som musel poháňať svojou silou :) . Cez kúpeľné mestečko Trenčianske Teplice som sa dostal ku mojej prvej zastávke a tovodné dielo Trenčianske Teplice. Čakal má krásny pohľad na špinavú hnedú vodu, ale to čo sa dialo v diaľke bolo krásne. Ranná nízka oblačnosť a zelené lesy do toho.  

Spravil som dve fotky a pokochal som sa tou krásou a musel som sa vybrať ďalej po asfaltovej ceste cez obec Omšenie, kde sa mi ukázal krásny pohľad na ich pýchuvrch Omšenská Baba. Nechcelo sa mi zastavovať, tak som pokračoval v mojej ceste ďalej až do obce Dolná Poruba, kde aj končí cesta. Preto som sa musel vybrať najprv po lesnej ceste, ktorá bola ešte ako tak v OK stave, až do úseku, kde sa blato množilo a cez chodník po ktorom som šiel tiekol malý potok. Tento úsek bol pre mňa náročný a chvíľkami až na nervy. Stále som sa pozeral na telefón na GPS mapu, kedy budem vonka z lesa, lebo už som musel bicykel tlačiť, lebo sa zadné koleso pretáčalo a mal som pocit, že spadnem. Ale aj na pešo to bolo zlé. Blato sa lepilo na kolesá a na topánky ani nevravím.
 

Ale konečne som sa dostal na tú lúku, na ktorú som sa tak tešil. Bolo to znamenie, že už som vonku z lesa. Naschvál som šiel po vysokej tráve, aby sa mi topánky a kolesá, ako tak umyli od toho lepkavého blata. Práve vtedy som si uvedomil, že trasu, ktorú som mal naplánovanú nemôžem zdolať. Kedže bolo takéto blato tu, čo bude v inom lese? Rozmýšľal som a nakoniec som si povedal, že zdolám aspoň Homôlku a že pri chate zmením svoj plán.
 

Nakoniec som plán zmenil. Namiesto MTB cyklistiky ju zmením na cestnú. Bohužiaľ nemám rád cestnú cyklistiku na horskom bicykli, ale v tomto prípade iná možnosť nebola. Takže  nezdolám vrch Strážov, ale aspoň pôjdem okolo neho. 
 

Dostal som sa na miesto, kde už som videl obec Zliechov. Obec do ktorej som sa mal dostať cez lesy a  lúky a na pravej strane sa týči ten krásny Strážov, Pýcha a najvyšší vrch Strážovských Vrchov. (vidieť na tretej fotke)
 

Nakoniec moja cesta bola aká bola, ale užil som si pekný deň na slniečku a v prírode a zo Zliechova som pokračoval smer Ilava, kde som šiel na obed a potom vláčikom cestoval domov.
Moja trasa tu: https://flow.polar.com/training/analysis/3520419487

Autor: Denis Herák | neděle 26.5.2019 16:44 | karma článku: 13,88 | přečteno: 303x
  • Další články autora

Denis Herák

Kráľová hoľa s kočíkom 1946 m.n.m.

S kočíkom do výšky 1946 m.n.m. (Kráľová hoľa). Je to možné, alebo radšej zdolávať ľahšie kopce? Nám sa to podarilo.

6.7.2021 v 20:32 | Karma: 17,08 | Přečteno: 308x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Čipčie (926 m n. m.)

Po dlhej dobe som sa dostal už aj k písaniu, tak pridávam blog. Mám veľa výletov za seboy, tak môžete očakývať, že ich budem pridávať pravidelne.

17.4.2020 v 16:07 | Karma: 10,59 | Přečteno: 179x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Lietavský hrad / VIDEO

Tento krát si dáme krásny hrad kúsok od ZA, hrad Lietava. Na hrade sa pracuje vo veľkom každý deň. Určite každému odporúčam hrad navštíviť.

20.3.2020 v 9:48 | Karma: 10,25 | Přečteno: 210x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Mohyla M.R.Š / Brezová pod Bradlom / VIDEO

Ďalšie video pomocou drona a tento krát si dáme Kopanice a to krásnu pamiatku, Mohylu M.R.Š v Brezovej pod Bradlom.

3.3.2020 v 11:21 | Karma: 9,58 | Přečteno: 207x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Veľká Javorina / VIDEO

Pohľad na tohto ročnú Veľkú Javorinu v zime. Bohužiaľ snehu bolo málo a pekného počasia ešte menej. Som rád, že som stihol aspoň jeden krát tam zažiť ako takú zimu.

27.2.2020 v 12:00 | Karma: 7,42 | Přečteno: 201x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:09

Přímý přenos V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů černého...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  13:05

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Za vraždu a pokus o další hrozí muži výjimečný trest, podle policie chystal i třetí

25. dubna 2024  13:05

Jednoho člověka pobodal, dalšího nechal uhořet v domě, který úmyslně zapálil, viní kriminalisté od...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:03

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik