Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si u těch Vašich obrázků R^ vždycky nejprve krásně odpočinu a poté si vyčítám, kde všude jsem na Slovensku ještě nebyl, nebo jsem byl a už si to nepamatuju ...

2 0
možnosti
LB

...a já se zase nostalgicky ponořím do vzpomínek. Do slovenských hor jsme jezdili přes dvacet let a nejraději asi mám Vrátnou dolinu... Půjdu prohrábnout fotky.

3 0
možnosti
Foto

I26v15a97n 51M48a74r77e82k

8. 10. 2018 21:00

Paráda Denis a velká karma. R^

3 0
možnosti
VF

Hádáte správně ! Páčil sa a potěšil. Úsměv pro každého z vás :-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Nádherná místa a hezký blog jako celek. Děkuji. Je to pro mne radost. Budu se tam muset někdy brzy vypravit. Taky miluji tamní originální "terchovskou muziku", Často si ji pouštím.

3 0
možnosti
Foto

R^zase osvěžení známého...a moc za to děkuju... krásné...prostě krásnéR^ Vždy si uvědomím, jak to Vaše Slovensko opravdu milujuV:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik