Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I46v46a37n 95M69a46r98e51k

8. 8. 2018 20:20

No paráda Denis, a velká karma. O víkende zrejme pojdem pozret do Turej a na Dubník, možno sa niekde stretneme . R^

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem..tak cez víkend pôjdem aj ja na dubník si zabehať takže je možné že sa stretneme.

0 0
možnosti
VF

Srdečně zdravím. Polekala jsem se, že nebude pod článkem diskuse, ale admin mému přání vyhověl. Mám pětasedmdesát let, ráda jsem cestovala, srdcem jsem Moravanka z Československa. Teď už cestuji jen prostřednictvím lidí, jako jste Vy. Pane Heráku, ten dnešní blog je bez přehánění úžasný, fantastický, velkolepý. DÍKY

2 0
možnosti
Foto

Nie je za čo a samozrejme ďakujem aj ja a cením si to. Cestovať je treba, nech človek spoznáva tie krásy svojho rodného štátu. Slovensko i Morava - Česko má čo ponúknuť a všade je krásne, len škoda, že niektorý ľudia si nevážia to čo máme a čo nám príroda dáva.

1 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik