Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I97v23o 22B55o33u61š33e

29. 4. 2018 13:56

Pokud jste se vrátil do stejného bodu odkud jste vyjel pak jak vysvětlit ten rozdíl mezi stoupáním a klesáním?

0 0
možnosti
Foto

Normálne, nešiel som istou cestou tam aj naspäť takže tak. Bol to okruh.

0 0
možnosti

Já už nemám možnost cestovat na kole, ani autem, tak jsem ráda, že cestuji s Vámi. A cestuje se mně hezky. :-)Děkuji.

2 0
možnosti

Mám to stejně, Věro!:-)

2 0
možnosti

Jo, jo, jó!;-D Tak toto byl podle mého oka dosud nejkrásnější výlet, který jste tu prezentova! Ty fotky jsou neskutečné!

Denisi, díky moc. Však už jsem blog netrpělivě vyhlížela!:-)

2 0
možnosti

Mlha přede mnou, mlha za mnou, slunéčko boží nade mnou, že Marie.:-)

2 0
možnosti

J98o33s45e43f 64U36l10m17a17n

29. 4. 2018 11:34

Hezké. Neměl byste tip na nějaký výlet v okolí Strečna? Já si vždycky říkám, že se tam musím někdy podívat, když kolem projíždím autem, ale zatím mi to nikdy nevyšlo.

0 0
možnosti
Foto

Ďakujem. Tak tam je toho veľa. Dá sa ísť na hrad Strečno, alebo na starý rad, ktorý ja na druhej strane, alebo rozhľadňa Špicák to je kúsok, alebo Kojšová Kamenný hríb. Záleží na tom, čo také by ste chceli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik