Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vracíte mě do dětství a do smutku, že to je pryč... tam mě vozíval táta a tam jsou moje zážitky ze Slovenska... právě z oblastí, které Vy tu připomínáte , pokaždé mě to moc zahřeje. děkuju Vám moc:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nie je začo. Som rád že Vám môžem takto pripomenúť niečo, čo Vám pripomína to pekného.

1 0
možnosti

Včera jsem si říkala: ten Denis snad sedí doma! Žádný blog!:-P;-D

A hurá! už je tu. A jaký krásný! Ta rozhledna je sama o sobě moc pěkná. Neruší krajinu. A výhled taky stojí za to.

Tak díky, že jste dal super velikonoční blogR^V

2 0
možnosti
Foto

Ja a sedieť doma? to nie včera som mal futbalový zápas takže času na písanie bolo málo a sobotu kúpa nové bicykla takže som musel vytiahnuť staršie foto ale ďakujem.

1 0
možnosti
Foto

I27v50a81n 51M88a92r23e95k

2. 4. 2018 11:16

Minulý blog o Vršateckom Podhradí mi akosi utiekol Denis. Super ako vždy.

Je zvláštne, že doma (na Morave) vyjdem kúsok nad dom a Vršatec na jednéj strane z Javorinou na druhej mám ako na dlani.

Inak, keď som robul v T.Teplej (ešte za komárov), vystúpili z košického rychlíka na stanici dajakí Rusi a jedna z nich sa ma opýtala po rusky :" prepáčte prosím,to sú Vysoké Tatry ? a ukazovala na Vršatec. Nie, Vysoké Tatry sú velmi daleko odpovedal som jej tiež po rusky.

Maj sa, mal som v Turej veľkú lásku ale velmi ma sklamala,ale čo už že ? R^

1 0
možnosti
Foto

I81v52a64n 55M34a44r74e41k

2. 4. 2018 11:18

Oprava. . . .keď som robil. . . . . . . . R^

0 0
možnosti
Foto

I69v91a19n 72M23a53r83e30k

2. 4. 2018 11:00

Ako vždy paráda Denis a karma.R^ Konečně jedna rozhľadňa s ktorej čo to videt. Nie ako ty vystavané horúcou ihlou z fondov EU. Veselú oblievačku v Turej želám.R^

2 0
možnosti

Slovensko - velehory, úrodné nížiny a úžasný folklor. Ani to moře nepotřebuje, jsou tu termály a slunko. Zkrátka ráj na zemi i ve fotografiích.:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Na Slovensku máme aj more :) Zemplínska Šírava je také naše MORE. :)

0 0
možnosti

Krásná krajina a fotkyR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS