Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Na Velku Javorinu jsem sa take cele detstvi dival, ale z moravske strany. Ne z ceske:)) Cechy su az za Vysocinu. Tot poznamka ke konci clanku:)

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem za opravu :).

1 0
možnosti

R^ Skvělé. A navíc, tohle se nikdy neokouká. Hned bych šel!

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem. treba si užívať prírodu a chodiť do nej pravidelne.

0 0
možnosti
Foto

R52o62m86a68n 78K69o97z63e92l

21. 3. 2018 12:29

Hezké, na obou jsem byl, i na Jelenci, jen ta věž Jelenec je pro silnější povahy, leze se tam po žebříkoch. Jak se oteplí, tak mám v plánu jít na blízký výhledový Machnáč.

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem...Jelenec to je vysielač, ktorý tam už asi dlho nebude lebo to železo je každý rok horšom a horšom stave.

0 0
možnosti
Foto

Takové fotky, to je moje gusto.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak V. Javorina skôr ako som očakával :)

0 0
možnosti

Cestovná kancelár Herák vás zve na krásy Slovenska!:-))) Bravo! Nádhera!

A tedy před Jankem smekám. To je borec!

Díky opět za celkově krásný blog!:-)

4 0
možnosti
Foto

Ďakujem veľmi pekne. Áno je to borec je to človek veľkým srdcom človek ktorý mi dal veľa toho. ukázal mi miesta ktoré som nepoznal a je to môj kamarát, otec aj dedo myslené vekovo)....

1 0
možnosti
JH

J97a16n 22H50y57n32e30k

21. 3. 2018 7:57

Docela jste mi udělal radost. Několikrát jsem byl v Bílých Karpatech, konkrétně na chatě Lopeník na české straně a vše jsem si prochodil. Díky i za foto. Jsou pěkné.

Přeji pěkné dny na túrách.

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem pekne. Biele Karpaty sú krásne, len škoda že Slováci ich nemajú moc radi.

1 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik