Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Denisi, nádherné záběry, skvělý text, a Vaše fotka...jak z reklamy na "pravoverné Slováky"R^:-)

Díky moc!

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem veľmi pekne.

1 0
možnosti

Krásná příroda i túry, i když mám raději léto. ☼ Na Slovensko se zase někdy chystáme. Také rádi chodíme, ale na našich cestách neopovrhnu ani dalšími zajímavostmi.

1 0
možnosti
Foto

Ďakujeeem..Ja som ten typ človeka, že za každého počasia idem na turistiku, niekto potrebuje príklad cigarety ja turistiku. :)

0 0
možnosti
Foto

I31v52a37n 12M43a83r15e55k

19. 3. 2018 21:20

Neviem , či som niečo nepremeškal Denis. Výstup na Javorinu už bol, či ešte len bude ? R^ 8-o

1 0
možnosti
Foto

Výstup na Veľkú Javorinu mám za sebou niekoľko krát, kedže bývam na Starej Turej a je to Kopec ktorý vidím každý deň, ale článok bude o pár dní. cca no max x5 dní.

0 0
možnosti
Foto

I80v22a16n 45M69a69r46e93k

19. 3. 2018 21:17

Krása, ako vždy a karma. R^

0 0
možnosti

Krásné fotky a nádherná příroda. Na Slovensko jezdíme každý rok, ale vždy střídáme známé pohoří (Fatra, Tatry, Roháče, Slovenský ráj). Děkuji za tyto fotoblogy, pro mě neznámá místa, ale rád je nyní také navštívím. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem a nie je začo. Áno Slovensko je krásne a niekedy tie menej známe miesta sú krásnejšie alebo majú viac v sebe ako známe miesta. Odporúčam navštíviť lebo človek sklamanie nezažije ale len potešenie. Ja milujem Česko Vaše zámky alebo České Šviajčiarsko to je niečo dokonalé.

1 0
možnosti
Foto

Opět výborné fotky.R^

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem veľmi pekne :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik