Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsou fakt skvělé fotky, super dva chlapi, a krásná atmosféra. Jako bych tam byla taky:-)

0 0
možnosti
Foto

I20v12a18n 97M22a75r69e31k

15. 3. 2018 19:43

Paráda a parádne fotky Denis,velká karma.

V Kálnici som bol vlani v lete u kamáráta na chate. R^

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem..Ja mám Kálnici blízko a veľmi rád tam chodím na turistiku je to také pokojné miesto a celkom a čisté :) Na chate super takže bolo dobre hádam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik