Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I30v64a47n 27M63a39r57e44k

21. 2. 2018 14:19

Karma.R^ . . . . . Před léty jsme se vydali též na stejný výlet i stejnou trasu. Lanovka-"výťah" kvůli počasí 2 hod. "nepremávala". Hřebenovku jsme absolvovali celou, ale za 6hod. jsme zažili všechny roční období,jaro-léto-podzim i zimu. 8-o

0 0
možnosti
Foto

I66v89a74n 73M39a17r97e75k

21. 2. 2018 14:39

Pokr.. . . . Při putování hřebenovkou jsem se od kolegů odpoutal a pokračoval před nimi sám. Všichni jsme byli ale chůzí po nějakém chodníku zablácení až do půl pasu. Já jsem při sestupu do Vrátné objevil v půli cesty pramen, který tekl dřevěným korýtkem? Svlékl jsem manžestráky a vymáchal je v horském pramenu, vyždímal je a znovu jsem je oblékl a mazal dolů do Vrátné. Za tu hodinu na mě uschly.

Došel jsem dolů do Vrátné. Po deseti patnácti minutách se za mnou začali trousit i mí zablácení kolegové, kteří nechápali, jak to že nevypadám jako oni. Dokonce se mnou odmítli komunikovat, a stáli pár metrů ode mě.

Zanedlouho přijel autobus SAD, který jako by právě vyjel z fabriky, ještě nádherně voněl novotou. Já i mí kolegové jsme začali do autobusu nastupovat. Na to jeho řidič vyskočil ze svého sedadla a prohlásil "Ten pán može ísť dnu a ostatní von" a ukázal na zablácené kolegy.

Chvíli jsem řidiče umlouval a nakonec k jejich přepravě svolil s tím , že si nesednou na nové sedadla a nebudou se jich ani dotýkat, zkrátka budou stát jen v uličce.

Kolegové mi tuto příhodu od té doby už x-krát připomněli .

Pozdravujte prosím v St.Turej.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za článek i fotografie z vašeho zajímavého výletu do Vrátné doliny - i náročného výstupu na Chleb Byli jsme tam před třemi lety v červnu lanovkou a bylo to nádherné. (Mám fotografie i videa). Slovenské hory jsou krásné. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Slovenské Hory sú krásne. Mám pochodené viac ako 80% ale som toho názoru že každé hory majú svoje čaro.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS