Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rozhľadňa Dúbravka a Považský Inovec - BIKE

Moja trasa tu: https://flow.polar.com/training/analysis/3378593045 . Príjemné čítanie a pozeranie fotiek prajem. 

V sobotu hlásili škaredé a upršané počasie a preto som musel môj výlet presunúť na nedeľu. Musím povedať, že v nedeľu od rána bolo krásne slnečné aj keď najprv chladné počasie, ale nebránilo to v tom,  aby som sa vybral na túlanie na dvoch kolesách. Tento krát som mal v pláne zdolať dve krásne a zaujímavé miesta a to rozhľadňu Dúbravka a najvyšší vrch Považského Inovca a to vrch Inovec 1042m.n.m.

Ako vždy, aj tento krát som sa musel ráno odviesť vláčikom, ale našťastie tento krát to bolo priamo zo Starej Turej osobákom až do Trenčína. 

Z Trenčína som pokračoval chvíľku po asfalte až hore do lesoparku Brezina, kde som sa pripojil na červenú cyklo značku, ktorá lesíkom a lúkou viedla až ku Rozhľadni Dúbravka. 

Na rozhľadni som bol prvý krát, ale veľa krát som o nej počul a videl fotky na facebooku a musím uznať, že je veľmi pekná a aj okolie je dobre urobené. Je tam možnosť posedenia, ale aj pekné veľké ohnisko a má to jednu výhodu, je to cca 300 metrov od dediny, takže ideálne miesto na večerné opekanie. Tak tiež ponúka rozhľadňa i krásne pohľady na pohorie Považský Inovec a v diaľke aj na Biele Karpaty. 

Po krátkej pauze, som sa vybral dole do dediny, kde ma zase čakal krátky prechod cez asfaltovú cestu cca 6 až 8km a zase som sa pripojil na lesnú cestu, ktorá bola veľmi zaujímavá a tento prechod sa mi veľmi páčil. (stále idem po červenej cyklo značke) 

Došiel som až do obce Mníchová Lehota, kde ma čaká cca 2km po asfaltovej ceste a potom znova lesný chodníček až na hlavné stúpanie na chatu pod Inovcom. Na chatu pod Inovcom som šiel po asfaltovej ceste, kedže po žltej turistickej značke išlo veľa ľudí, nechcel som zbytočne porušovať pravidlá, kedže cyklo značka viedla po ceste. Ale našťastie cesta je dosť v zlom stave, tak to skôr pripomínalo cyklo chodník ako asfalt :). (Stále idem po červenej značke) 

Na chate som sa nezastavil a hneď som pokračoval stále po červenej cyklo značke až hore na najvyšší vrch Považského Inovca až do výšky 1042m.n.m, kde ma čakala kopa turistov a rozhľadňa s ktorej niesu najlepšie výhľady kvôli vysokým stromom, ale aj tak to bolo stúpanie ako do neba, ktoré sa oplatilo vyšliapať  

Už nezostávalo nič iné, ako po hrebeni sa dostať až do Sedla pod Panskou Javorinou a potom sa rozhodnúť kam ísť ďalej. Stále som pokračoval po červenej cyklo značke a už sa cítim ako býk ktorý ide po červenej farbe :).  

Náhodné stretnutie známym, ktorým som sa nevideľ cca 2 a pol roka a popravde, najprv sme sa ani nespoznali lebo helma a okuliare  robia svoje :) ale po cca 5 min. rozprávania dôjdeme nato že sa poznáme sranda :).  

Prišiel som do sedla a rozhodol som sa, že po zelenej cyklo značke to vezmem ku útulni a stade pôjdem dole do Kálnice a do NM na vlak a spokojne domov. 

Autor: Denis Herák | pondělí 8.4.2019 14:22 | karma článku: 8,47 | přečteno: 145x
  • Další články autora

Denis Herák

Kráľová hoľa s kočíkom 1946 m.n.m.

S kočíkom do výšky 1946 m.n.m. (Kráľová hoľa). Je to možné, alebo radšej zdolávať ľahšie kopce? Nám sa to podarilo.

6.7.2021 v 20:32 | Karma: 17,08 | Přečteno: 308x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Čipčie (926 m n. m.)

Po dlhej dobe som sa dostal už aj k písaniu, tak pridávam blog. Mám veľa výletov za seboy, tak môžete očakývať, že ich budem pridávať pravidelne.

17.4.2020 v 16:07 | Karma: 10,59 | Přečteno: 179x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Lietavský hrad / VIDEO

Tento krát si dáme krásny hrad kúsok od ZA, hrad Lietava. Na hrade sa pracuje vo veľkom každý deň. Určite každému odporúčam hrad navštíviť.

20.3.2020 v 9:48 | Karma: 10,25 | Přečteno: 210x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Mohyla M.R.Š / Brezová pod Bradlom / VIDEO

Ďalšie video pomocou drona a tento krát si dáme Kopanice a to krásnu pamiatku, Mohylu M.R.Š v Brezovej pod Bradlom.

3.3.2020 v 11:21 | Karma: 9,58 | Přečteno: 207x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Veľká Javorina / VIDEO

Pohľad na tohto ročnú Veľkú Javorinu v zime. Bohužiaľ snehu bolo málo a pekného počasia ešte menej. Som rád, že som stihol aspoň jeden krát tam zažiť ako takú zimu.

27.2.2020 v 12:00 | Karma: 7,42 | Přečteno: 201x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  12:23

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:20

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

TOP 09 padají preference, Langšádlová si vytáhla Černého Petra, říká politolog

25. dubna 2024  12:16

Ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě. Rozhodla se podat demisi....

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik