Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Výstup ku vodopádu Skok 1789m.n.m

Tento krát si dáme výlet - prechádzku ku vodopádu Skok. Môžem to odporúčať každému, kto hľadá niečo ľahké a nemá veľa času. 

Neplánoval som žiadnu túru ani výlet, ale ako som tak pozeral večer počasie a hlásili krásne slnečné počasie, rozhodol som sa že ráno pôjdem pozrieť Vysoké Tatry. Najprv som si povedal, že pôjdem len na Štrbské Pleso, kde si dám nejaký dobrý obedík a čajík, ale nedalo mi to a preto som si veci nachystal na ľahkú túru - prechádzku a to výstup ku vodopádu Skok. 

 Skoré ranné vstávanie bolo ako vždy príjemné, lebo som vedel že ma čaká krásne počasie a hlavne krásna príroda. Môžme byť hrdí na to akú krajinu máme, ale škoda že si ju nevážime a robíme v nej taký bordel. Ako som tak šiel, auto som nechal dole v Štrbe na parkovisku a hore na Štrbské Pleso som išiel zubačkou :) Kúpil som si lístok a myslel som si že zubačku nebudem stíhať, ale našťastie nastupovalo veľa ľudí a stihol som ju len ta tak :). Ako pomaly ideme zubačkou hore do kopca a ja sa pozerám do mobilu a odpisujem na facebooku, tak do mňa štuchne staršia pani a povie mi, aby som sa pozrel von a videl som tú krásu. Moc som sa tešil keď vystúpim a budem môcť ísť rýchlo na jedno mieste, kde bude krásny výhľad na celé Nízke Tatry. Vystupujem a rýchlym tempom idem na dané miesto. Položím batoh na zem vytiahnem statív a foták a ide sa fotiť. Neskutočne počasie krásne biele hory a tá nádherná jemne fialová až ružová inverzia, ach bol to pohľad ako v rozprávke, pohľad ktorý každému milovníkovi turistiky a prírody dostane do srdca pocit šťastia a lásky k prírode.  Nemal som slov a len som fotil a fotil a tešil som sa na to,  keď budem domov a fotky si otvorím v NTB a budem tú krásu upravovať a publikovať ju na nete.  ( mal som možnosť vidieť celé Tatry od Západu až na Východ a pri tomto krásnom pohľade som si mohol zaspievať hymnu ľudoviek a to na Kráľovej Holi, lebo som ju krásne videl ) 

Po krásnom fotení som sa vybral ďalej a to smer Štrbské Pleso. Najprv som si spravil jedno kolečko okolo plesa a nafotil som si nejaké fotečky nech mám všetko zdokumentované. Najprv som si myslel, že ľudí nebude veľa, ale kde že bolo ich tam ako mravcov a to hlava na hlave, ale treba krásne počasie využiť.  Pohľad na tie naše hory ma stále baví a aj bavil :). 

Pofotil som všetko čo som chcel a musel som sa vybrať ďalej, aby som časovo všetko stíhal tak, ako som to mal cca v pláne. Zobral som to krížom cez pleso a pomaly som sa dostal na chodník, ktorý ide ku vodopádu Skok. Prvá časť chodníka bola príjemná a pod snehom, takže sa mi to nešmýkalo, ale keď som sa dostal na druhú polovicu trasy tak sa všetko zmenilo a chodník už bol trocha pod ľadom a sem tam sa to šmýkalo, ale nebolo to nič hrozné, lebo ten pocit krásneho počasie a teplého slniečka stál za to. Cestou tam išlo veľké množstvo ľudí hore, ale aj dole. Keď som sa pozrel za seba videl som výhľad krásny, ale slnko bolo priamo za mnou tak mi to trocha kazilo, ale nevadí ide sa ďalej. Ako tak prichádzam ku vodopádu, vidím tam odpočívať skupinku ľudí, ktorý tam obedujú nejaké koláčiky a ako inak nechali tam jeden obal. Nezostávalo nič iné ako si ho dať do batohu a vyhodiť ho namiesto nich. Vodopád som skoro ani nevidel no ved čo sa dalo očakávať v zime :). Ale bolo to krásne všade veľa snehu a hlavne teplučko mal som na sebe len termo tričko a aj tak som sa cítil ako cez leto.  

Všetko som pofotil tak som si tam sadol na jednu skalu, kde som si dal čajík niečo pod zub a nezostávalo nič iné, ako sa vybrať dole naspäť. Cestou dole som stretol ešte väčšie množstvo ľudí a mal som dobrý pocit s toho, že som tam mal súkromie a mohol som si sám užiť tú krásu.  Ako som prišiel dole na Štrbské dal som si dobrý obed a čajík a išiel som pozrieť ešte jedno miesto, skade je krásny pohľad na Nízke Tatry a bol som prekvapený keď inverzia stále bola. 

Takže tento výlet, ktorý som naplánoval no skôr neplánoval stál za to a oplatilo sa tam ísť. Príjemné čítanie prajem. 

Autor: Denis Herák | neděle 11.3.2018 17:38 | karma článku: 16,93 | přečteno: 438x
  • Další články autora

Denis Herák

Kráľová hoľa s kočíkom 1946 m.n.m.

S kočíkom do výšky 1946 m.n.m. (Kráľová hoľa). Je to možné, alebo radšej zdolávať ľahšie kopce? Nám sa to podarilo.

6.7.2021 v 20:32 | Karma: 17,08 | Přečteno: 307x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Čipčie (926 m n. m.)

Po dlhej dobe som sa dostal už aj k písaniu, tak pridávam blog. Mám veľa výletov za seboy, tak môžete očakývať, že ich budem pridávať pravidelne.

17.4.2020 v 16:07 | Karma: 10,59 | Přečteno: 179x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Lietavský hrad / VIDEO

Tento krát si dáme krásny hrad kúsok od ZA, hrad Lietava. Na hrade sa pracuje vo veľkom každý deň. Určite každému odporúčam hrad navštíviť.

20.3.2020 v 9:48 | Karma: 10,25 | Přečteno: 210x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Mohyla M.R.Š / Brezová pod Bradlom / VIDEO

Ďalšie video pomocou drona a tento krát si dáme Kopanice a to krásnu pamiatku, Mohylu M.R.Š v Brezovej pod Bradlom.

3.3.2020 v 11:21 | Karma: 9,58 | Přečteno: 207x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Veľká Javorina / VIDEO

Pohľad na tohto ročnú Veľkú Javorinu v zime. Bohužiaľ snehu bolo málo a pekného počasia ešte menej. Som rád, že som stihol aspoň jeden krát tam zažiť ako takú zimu.

27.2.2020 v 12:00 | Karma: 7,42 | Přečteno: 201x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Hrad Tematín / VIDEO

Hrad Tematín a pohľad naň pomocou drona. Bolo to natáčané v zime, ale bohužiaľ podmienky boli čisto jarné alebo jesenné.

26.2.2020 v 9:52 | Karma: 8,72 | Přečteno: 177x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Vrch Šíp 1169m.n.m / VIDEO

Šíp (1 169,5 m n. m.[1]) je masívny rozložitý skalnatý vrch, vypínajúci sa nad sútokom riek Orava a Váh v pohorí Veľká Fatra v okrese Ružomberok. Nachádza sa v rovnomennej národnej prírodnej rezervácií Šíp.

19.2.2020 v 9:33 | Karma: 10,33 | Přečteno: 171x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Klín a Okolie

Dnes si nedáem žiaden článok ani foto, ale len video pomocou drona. Hádam sa Vám bude páčiť. Príjemné pozeranie.

18.2.2020 v 17:16 | Karma: 9,99 | Přečteno: 310x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Omšenská Baba a 4 vyhliadky - Turistika

Tento krát si dáme prechod cez časť pohoria Strážovské vrchy. Prajem príjemné čítanie a pozeranie fotiek.

28.11.2019 v 8:44 | Karma: 11,32 | Přečteno: 236x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Baranec 2185m - Turistika

Po roku som sa zase snažil zdolať vrchol Baranec. Čo si myslíte, prialo mi tento krát počasie a zdolal som ho, alebo nie?

25.11.2019 v 8:27 | Karma: 15,35 | Přečteno: 292x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Handlová - Bralová Skala (Turistika)

Keď prvé dni jesenné Vám prajú a počasie je na jednotku. Treba to vyžiť a ísť do prírody spoznávať nové miesta.

24.9.2019 v 8:36 | Karma: 12,91 | Přečteno: 202x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Rozhľadňa Háj - Nová Baňa (turistika)

Minulý víkend som sa s partnerkou vybral pozrieť Novú Baňu a pohorie Pohronský Inovec. Príjemné čítanie prajem.

7.9.2019 v 13:12 | Karma: 13,05 | Přečteno: 201x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Inovec 1042 m n.m. Cykloturistika

Dneska si dáme neplánovanú trasu, ale trasa ktorá nikdy neomrzí ani nikoho neurazí. Určite každému odporúčam.

19.8.2019 v 9:44 | Karma: 9,40 | Přečteno: 177x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Slovensko Moravské Biele Karpaty cykloturistika

Môj najnovší výlet sa konal v krásne prírode Bielych Karpát, aj keď sa dialo čo sa dialo vždy poviem že táto krajina je veľmi krásna a má čo ponúknuť.

12.8.2019 v 14:57 | Karma: 15,48 | Přečteno: 250x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Malé Karpaty cykloturistika

Najprv krásne potom hmlisté a zase krásne počasie. Aj také dačo môžete byť jeden deň. Môj nový blog ale cca dva týždne starý výlet.

11.8.2019 v 15:39 | Karma: 13,10 | Přečteno: 252x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Jánošíkove diery & Veľký Rozsutec 1610 mnm

Krásna Malá Fatra a najkrajší vrch, ktorý môžete navštíviť v MF. Foto + video. Príjemné čítanie prajem.

29.7.2019 v 13:52 | Karma: 19,46 | Přečteno: 435x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Výstup na Rysy (2499 a 2503 m)

Oficiálne otvorenie turistickej sezóny vo Vysokých Tatrách. Ja som si vybral Rysy. Na konci článku bude aj video.

17.6.2019 v 16:07 | Karma: 18,25 | Přečteno: 441x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Križná 1574m.n.m na Bicykli

Tento krát si spoločne prejdeme na bicykli krásnu trasu na tretí najvyšší vrch Veľkej Fatry a to vrch Križná.

2.6.2019 v 13:23 | Karma: 15,45 | Přečteno: 419x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Strážovské vrchy - Malý okruh bicykel

Tento krát si dáme Strážovské vrchy a nabudúce zahraničia. Samozrejme, ak bude počasie za a nie proti ako tento týždeň.

26.5.2019 v 16:44 | Karma: 13,88 | Přečteno: 303x | Diskuse| Cestování

Denis Herák

Rakúsko (Berg / Hainburg ) Bicykel

Prvý článok môjho nového projektu. Radlerom po Horách. Prečo práve Radlerom po horách? Dohodol som sa zo Zlatým Bažantom na spolupráci ohľadom prezentovania Radlerov na mojich potulkách tak preto. Príjemné čítanie prajem.

19.5.2019 v 9:48 | Karma: 10,49 | Přečteno: 195x | Diskuse| Cestování
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 300x
Som amatérsky fotograf, ktorý berie fotenie viac vážnejšie ako klasický amatér. Fotím Slovenskú futbalovú reprezentáciu do 21 rokov a aj A-mužstvo. Samozrejme fotím aj iné športy. Fotenie krajiniek mám ako hobby, kde chodím nabrať novú silu. Foteniu som sa dostal náhodne, nikdy som to neštudoval ani som nemal v pláne že budem fotiť a troška si s tým zarábať.

Seznam rubrik